ضربه‌اي براي قتل زن جوان
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

از مدتي قبل با «سميرا» اختلاف داشتم و هر روز درگيري‌هايمان بيشتر مي‌شد. امروز ـ جمعه ـ دوباره با هم درگير شديم كه به خاطر عصبانيت شديد كنترلم را از دست داده و با دست ضربه محكمي به او زدم كه تعادلش را از دست داد و سرش به ديوار خورد.
ایران: مرد جنايتكار ساعتي پس از قتل همسر 29 ساله‌اش به كلانتري رفت و خود را تسليم كرد.

عصر جمعه ـ 17 دي ـ مسئولان درمانگاهي در مهرشهر كرج در تماس با پليس از مرگ مشكوك زن جواني خبر دادند.

دقايقي بعد كارآگاهان پليس همراه قاضي حسيني رازليقي ـ بازپرس جنايي كرج ـ خود را به درمانگاه رسانده و تحقيقات جنايي درباره مرگ مرموز «سميرا» ـ 29 ساله ـ كليد خورد.

مسئولان درمانگاه به مأموران گفتند: زن جوان ساعتي قبل در حالي كه به خاطر اصابت ضربه‌اي به سرش بيهوش بود از سوي همسرش به درمانگاه منتقل شد اما تلاش پزشكان براي نجات جانش بي‌نتيجه ماند و «سميرا» به علت ضربه مغزي و خونريزي شديد جان سپرد. همزمان با اعلام مرگ زن جوان، شوهرش سراسيمه گريخت.

در ادامه تحقيقات تيم جنايي مشخص شد مقتول و شوهرش «هوشنگ» از مدتي قبل با هم اختلاف و مشاجرات شديد داشته‌اند.بدين‌ترتيب «هوشنگ» تحت تعقيب قرار گرفت. تجسس‌هاي كارآگاهان ادامه داشت كه ساعاتي بعد مرد 34 ساله با مراجعه به كلانتري مهرشهر خود را تسليم كرد.

«هوشنگ» در بازجويي‌ها گفت: «از مدتي قبل با «سميرا» اختلاف داشتم و هر روز درگيري‌هايمان بيشتر مي‌شد. امروز ـ جمعه ـ دوباره با هم درگير شديم كه به خاطر عصبانيت شديد كنترلم را از دست داده و با دست ضربه محكمي به او زدم كه تعادلش را از دست داد و سرش به ديوار خورد. «سميرا» نيمه جان روي زمين افتاده بود كه او را سريع به درمانگاه رساندم اما افسوس كه به همين راحتي جان سپرد. پس از فرار به خاطر عذاب وجدان خودم را تسليم كردم.»

قاضي حسيني پس از بازجويي‌هاي مقدماتي، «هوشنگ» را براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 20 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب